مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:102024-01-19اقتصادي

افزایش گزارش ها درباره سالمند آزاری


سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالمندآزاری براساس آمارهای تماس با خط 123 نسبت به قبل مقداری افزایش داشته است که دلایل مختلف اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: مهری سادات موسوی با اشاره به تغییر سبک زندگی افزود: اغلب خانواده ها فضای آپارتمان نشینی کوچکی دارند و این مساله باعث شده گاهی نتوانند سالمندان را نگهداری کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با رهاشدگی سالمندان روبرو هستیم، به آن معنا که با سالمندانی مواجه هستیم که در سطح شهر رها شده اند و مردم با خط اورژانس اجتماعی با شماره 123 تماس می گیرند که آنها ساماندهی شوند.

به گفته وی، بیشترین نوع سالمندآزاری از نوع غفلت است.

 سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: برای نگهداری از سالمندان نیاز به فرهنگسازی داریم چراکه همانگونه که کودکان نوع نگهداری خاصی را می طلبند، سالمندان نیز به روش نگهداری خاصی نیاز دارند.

هنگامی که فردی پا به سن می گذارد و سالمند می شود، برخی اختلالات رفتاری و مشکلات جسمی پیدا می کند که طبیعی است و خانواده ها باید با اختلالات طبیعی در این سن از قبل آشنا باشند و بدانند که این مشکلات طبیعی است که در این سن رخ بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گزارش ها درباره سالمند آزاری

افزایش گزارش ها درباره سالمند آزاری