مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:552023-12-26فرهنگي

استعدادهای موسیقی جنوب کشور و قشم باید به ایران و جهان معرفی شوند


رییس هیات مدیره و میرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: استعدادهای درخشان موسیقی جنوب کشور و خلیج فارس از جزیره قشم باید به سراسر ایران و خارج از مرزهای این کشور معرفی شوند.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیات مدیره و میرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: استعدادهای درخشان موسیقی جنوب کشور و خلیج فارس از جزیره قشم باید به سراسر ایران و خارج از مرزهای این کشور معرفی شوند.

عادل پیغامی، شامگاه گذشته (4 دی ماه) در حاشیه آیین آغاز به کار نخستین جشنواره عودنوازی که در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به عشق و علاقه جوانان قشمی به هنر موسیقی، بتوانیم زمینه ساز رونق فرهنگ و هنر در این جزیره باشیم.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف استعدادیابی و توانمندسازی علاقمندان به هنر موسیقی و کشف الماس های نهفته این هنر در دل جزیره با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کشور برگزار شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، استعدادهای درخشان موسیقی جنوب کشور و خلیج فارس از جزیره قشم باید به سراسر ایران و خارج از مرزهای این کشور معرفی شوند.

پیغامی از اساتید بزرگ عرصه هنر و موسیقی همچون ارسلان کامکار، محمد منصور وزیری، رادمهر، اشعری، علی رضایی، قنبر راستگو و شمار دیگری از هنرمندان در این جشنواره تقدیر کرد و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای موسیقی جنوب کشور و قشم باید به ایران و جهان معرفی شوند

استعدادهای موسیقی جنوب کشور و قشم باید به ایران و جهان معرفی شوند