مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:102023-12-25اقتصادي

رهاسازی ماهی در 50 استخر دومنظوره تا پایان سال در لرستان


یکی از ظرفیت های شیلاتی استان استخرهای دومنظوره هستند که چندین هزار استخر دومنظوره داریم که می توانیم بیش از 10 هزار تن از این استخرهای دومنظوره بخش کشاورزی تولید آبزیان داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: یکی از ظرفیت های شیلاتی استان استخرهای دومنظوره هستند که چندین هزار استخر دومنظوره داریم که می توانیم بیش از 10 هزار تن از این استخرهای دومنظوره بخش کشاورزی تولید آبزیان داشته باشیم.

کیارش بیرانوند امروز، چهارم دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می توانیم در شهرهای جنوبی گونه های گرمابی و در شهرهای شمالی استان ماهیان سردابی را پرورش دهیم.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در فاز اول 10 مزرعه و تا پایان سال بتوانیم 50 استخر را ماهی دار کنیم؛ و در سال های آینده این ظرفیت را به دو برابر یا حتی سه برابر برسانیم.

مدیرکل شیلات لرستان خاطرنشان کرد: وجود این ظرفیت می تواند اشتغال زایی و تولید و درآمدزایی خوبی برای استان داشته باشد و از همه مهم تر سرانه مصرف ماهی را افزایش دهیم.

بیرانوند اضافه کرد: یکی از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی استفاده از استخرهای دومنظوره است و قطعاً همه استان ها از این ظرفیت استفاده خواهند کرد لازم است با وجود ظرفیت و پتانسیل های این حوزه در استان از این فرصت و ظرفیت بهترین استفاده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی ماهی در 50 استخر دومنظوره تا پایان سال در لرستان

رهاسازی ماهی در 50 استخر دومنظوره تا پایان سال در لرستان