مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:052023-12-30بين الملل

رسانه اسراییلی: آمریکا نبود، اسراییل با سنگ و چوب می جنگید


یک رسانه اسراییلی می گوید که اگر آمریکا در جنگ کنونی از اسراییل حمایت نمی کرد، ارتش اسراییل باید با سنگ و چوب می جنگید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمنون آبرامویچ تحلیلگر سیاسی کانال 12 تلویزیون اسراییل می گوید اگر آمریکا با سلاح و مهمات به اسراییل کمک نمی کرد، ما مجبور بودیم با سنگ و چوب بجنگیم .

براساس گزارش بعدازظهر امروز (شنبه) شبکه المیادین به نقل از کانال 12، آمنون آبرامویچ در این باره می گوید که این مسئله بیانگر تکیه مطلق اسراییل به آمریکاست چراکه بایدن در آغاز جنگ در کنار اسراییل ایستاد و 2 ناو هواپیمابر، یک زیردریایی هسته ای و قطاری هوایی از مهمات بی سابقه ارسال کرد که تا الان نیز متوقف نشده است .

این سخنان در حالی بیان شده است که یاییر گولان نایب رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا در مصاحبه با روزنامه اسراییلی معاریو گفت علی رغم ویرانی هایی که ارتش اسراییل در نوار غزه به بار آورده، اما اسراییل مانند طرفی ضعیف در جنگ ظاهر شده است که تنها با کمک آمریکا می تواند از خود دفاع کند.

روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت ، چهارم دی ماه جاری، در گزارشی خبر داد که آمریکا از زمان آغاز جنگ در نوار غزه 230 هواپیمای باری و 30 کشتی حامل مهمات به اراضی اشغالی فلسطین ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه اسراییلی: آمریکا نبود، اسراییل با سنگ و چوب می جنگید

رسانه اسراییلی: آمریکا نبود، اسراییل با سنگ و چوب می جنگید