مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:102024-01-18سياسي

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های دماوند


وزیر بهداشت و درمان در جریان سفر رییس جمهور و هیئت دولت از بیمارستان های شهرستان دماوند بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به شهرستان های دماوند و فیروزکوه از بیمارستان حضرت فاطمه (س) و سوم شعبان دماوند بازدید کرد.

عین اللهی ضمن ابراز رضایت مندی از روند درمان و ساخت و سازهای صورت گرفته در بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند به تأمین بودجه و تجهیزات لازم جهت تسریع افتتاحیه بخش های جدید و افزایش کیفیت خدمت رسانی به بیماران تأکید کرد.

به گفته وزیر بهداشت و درمان کشور در آینده نزدیک می توان با راه اندازی بخش جراحی IPD (به معنای بخش بیماران بین المللی) در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند خدمات ویژه ای را به مردم و همشهریان ارائه داد.

وزیر بهداشت و درمان در ادامه افزود: با توجه به پتانسیل بخش های آماده افتتاح اتاق عمل و بستری بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند، می توان در آینده نزدیک اعمال جراحی مانند عمل چشم را به صورت اختصاصی به این مرکز منتقل کرد.

بر اساس این بازدید، اختصاص 14 میلیارد تومان بودجه در جهت تکمیل واحد CSR بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند و تکمیل سایر پروژه های عمرانی این مرکز توسط وزیر بهداشت و درمان تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های دماوند

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های دماوند