مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:102024-01-09سياسي

افزایش امید سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات


با توجه به نزدیک تر شدن به ایام انتخابات 1402، یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در یادداشتی با عنوان «امکان های افزایش امید سیاسی در جمهوری اسلامی ایران برمبنای حضور حداکثری مردم و اقتدارملی» به بررسی ضرورت های حضور مردم در انتخابات پرداخته است.

- با توجه به نزدیک تر شدن به ایام انتخابات 1402، یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در یادداشتی با عنوان امکان های افزایش امید سیاسی در جمهوری اسلامی ایران برمبنای حضور حداکثری مردم و اقتدارملی به بررسی ضرورت های حضور مردم در انتخابات پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی رهبر در این یادداشت تاکید کرده است: اگردغدغه ارتقاء امید جامعه برای پیشرفت جامعه و بالندگی مردم عزیزمان راداریم و اگرنگران جمهوریت و اسلامیت و آزادی و عدالت در جامعه هستیم لازمه است به منطق راهبردی افزون دهنده امید اجتماعی-سیاسی توجه نماییم.

در ادامه در این یادداشت آمده است: به نظر می رسد توجه منطقی به نظام معنایی مردم سالاری دینی و روایت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، احترام بیشتر به کرامت مردم، توجه به وجود مسایل متعدد ولی قابل حل و حرکت عملی دولت می تواند به افزایش امید سیاسی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امید سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات

افزایش امید سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات