مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:502024-01-01سياسي

پذیرش 100 طرح در رویداد رفع نیازهای فناورانه گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از پذیرش 100 طرح در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از میان 100 طرح پذیرفته شده در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین، پس از داوری های صورت گرفته از طرح های پیش داوری شده، سه محصول فناورانه ارائه و 2 ایده فناورانه برگزیده شد.

وی تصریح کرد: این طرح ها با حمایت های پارک علم و فناوری استان سمنان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان،برای رفع چالش های موجود در حوزه گردشگری به صورت کاربردی اجرایی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: انعقاد یک تفاهم نامه سه جانبه میان گروه فراز، گروه مانا افراز خاور و گروه پیشگامان صنعت ویستهم با عنوان طرح اینترنت اشیا در هتلداری و گردشگری از دیگر دستاوردهای این رویداد ملی بود.

کرم زاده در تشریح طرح های برگزیده در ارائه محصول گفت: طرح اول از گروه کار و دیار ویرا با عنوان طرح سامانه گردشگری هوشمند ایران، طرح دوم از گروه مانا افراز خاور با عنوان طرح گذرگاه تاریخ (سفر مجازی در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 100 طرح در رویداد رفع نیازهای فناورانه گردشگری

پذیرش 100 طرح در رویداد رفع نیازهای فناورانه گردشگری