مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:202024-01-07اقتصادي

بارگیری 61 هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام خمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفری اصل دادستان بندر امام خمینی (ره)، گفت: این کالا ها شامل سه محموله به وزن هزار تن، 25 هزارتن و 35 هزارتن نهاده دامی بود که در انبار های مجتمع ویژه اقتصادی بندر امام نگهداری می شد و پس از بررسی و جلسه .

- در راستای تسهیل در ترخیص کالا های اساسی، سه محموله کالا به میزان 61 هزارتن با مصوبه دادستانی بندر امام خمینی (ره) از این بندر بارگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفری اصل دادستان بندر امام خمینی (ره)، گفت: این کالا ها شامل سه محموله به وزن هزار تن، 25 هزارتن و 35 هزارتن نهاده دامی بود که در انبار های مجتمع ویژه اقتصادی بندر امام نگهداری می شد و پس از بررسی و جلسه با متولیان امر و نهاد های نظارتی با تسریع در مراحل اداری، آزاد سازی و برای رسیدن به مقصد نهایی بارگیری شد.

جعفری اصل با اشاره به کوتاه شدن زمان بارگیری کالا های اساسی در این منطقه اقتصادی طی سال جاری، گفت: تسریع در آزادسازی کالا های اساسی از این بندر باتوجه به نیاز بازار و به منظور پیشگیری از فساد کالا ها و فراهم شدن فضای جدید برای تخلیه کالا های اساسی انجام می شود و کمیته استانی به ریاست رییس کل دادگستری استان خوزستان با ایجاد راه کار های علمی و مؤثر، نقش چشمگیری در این امر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگیری 61 هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام خمینی

بارگیری 61 هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام خمینی