مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:562024-01-18پزشكي

ضرورت افزایش تخت بیمارستانی در استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی در نشست صبح امروز اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به وضعیت نامطلوب حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیل، پایین بودن تعداد تخت های بیمارستانی و عدم توجه به ارتقای وضعیت در سال های گذشته و اظهار کرد: اختصاص تجهیزات، منابع اعتباری و نیروی انسانی وابسته به تعداد تخت های بیمارستانی است و باید تلاش کنیم تعداد تخت ها را افزایش دهیم.

اجرای بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده در اولویت قرار دارد وی افزود: با توجه به اقدامات و برنامه های در دست اجرا برای بهبود وضعیت تخت های بیمارستانی، تکمیل بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده در اولویت بوده و در حال حاضر این پروژه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از تلاش های کادر درمان برای ارائه خدمات در بیمارستان ها، بر تلاش و همگرایی فعالان حوزه درمان در راستای پاسخ گویی به نیازهای جامعه تأکید کرد.

عاملی به افزایش شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و ضمن تأکید بر حمایت از این حوزه، خواستار هدایت منابع و تسهیلات ویژه این بخش برای فعالیت های دانش بنیان حوزه درمان و دارو شد.

گفتنی است که در ابتدای این جلسه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته این حوزه طی 2 سال گذشته در بخش های مختلف بهداشتی، درمانی، آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش تخت بیمارستانی در استان اردبیل

ضرورت افزایش تخت بیمارستانی در استان اردبیل