مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:502023-12-24ورزشي

لایحه اصلاح قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مراحل پایانی را طی می کند


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اصلاح قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: در همین رابطه لایحه ای در حال آماده سازی است که مراحل پایانی را طی می کند و به نوعی این لایحه بازگشت اساسی به نظریه پایه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

- ایسنا/مرکزی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اصلاح قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: در همین رابطه لایحه ای در حال آماده سازی است که مراحل پایانی را طی می کند و به نوعی این لایحه بازگشت اساسی به نظریه پایه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

حجت الله عبدالملکی یکشنبه، سوم دیماه 1402 در آیین افتتاح مجموعه ورزشی کارتینگ منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان (آیلند) شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 48 منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی فعال در کشور وجود دارد، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان یکی از فعال ترین مناطق ویژه اقتصادی کشور در مجاورت پایتخت است که با کاربری گردشگری فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه در بخش بهداشت و درمان، علم و فناوری فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان یکی از مناطق ویژه پرافتخار و نمونه در سطح بین المللی است، تصریح کرد: سرمایه گذاری بالایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اصلاح قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مراحل پایانی را طی می کند

لایحه اصلاح قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مراحل پایانی را طی می کند