مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:302023-12-26سياسي

رتبه نخست طرح اکرام ایتام کشور به کمیته امداد خراسان رضوی اختصاص دارد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: از فروردین پارسال تا پایان آذرماه امسال رتبه نخست طرح اکرام ایتام در سطح کشور به این استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، رضا سلم آبادی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از نیکوکاران، مودیان زکات و حامیان اکرام تربت حیدریه در محل تالار قصر نور تربت حیدریه که با حضور فرماندار، امام جمعه و برخی مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: بر این اساس از ابتدای امسال تا کنون در ماه به طور میانگین بالغ بر 200 میلیارد ریال کمک نقدی طرح اکرام ایتام توسط افراد نیکوکار اهدا می شود.

وی مجموع جمعیت تحت پوشش این نهاد خدمات اجتماعی در سطح استان را، 194 هزار خانوار اعلام و اظهار کرد: از این تعداد 184 هزار خانوار در بخش مستمری یا معیشت بگیر و بقیه شامل خانواده تک و چند خدمتی بگیر هستند.

سلم آبادی گفت: همچنین اکنون بالغ بر 28 هزار فرزند محسنین و 12 هزار یتیم را در سطح استان تحت پوشش داریم که البته آمارها متغیر و در حال افزایش یا کاهش هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اضافه کرد: در زمینه کمک به ایتام و محسنین اکنون میانگین واریزی به حساب یتیمان توسط مردم َخیر بیش از هفت میلیون ریال و به حساب فرزندان محسنین نیز بیش از پنج میلیون ریال در ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست طرح اکرام ایتام کشور به کمیته امداد خراسان رضوی اختصاص دارد

رتبه نخست طرح اکرام ایتام کشور به کمیته امداد خراسان رضوی اختصاص دارد