مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:202024-01-09فرهنگي

خیز «اوپنهایمر» برای اسکار 2024


درخشش «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان در جوایز گلدن گلوب، این فیلم را به مهم ترین مدعی جوایز اصلی در جوایز اسکار پیش رو تبدیل کرده است.

- درخشش اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان در جوایز گلدن گلوب، این فیلم را به مهم ترین مدعی جوایز اصلی در جوایز اسکار پیش رو تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس جدیدترین بیش بینی اسکار 2024، فیلم سینمایی اوپنهایمر شانس اصلی کسب جایزه بهترین فیلم و کارگردانی معرفی شده و این در حالی است که کسب 5 جایزه اخیر گلدن گلوب شامل بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش اصلی، مکمل ، موسیقی متن نقش زیادی در جلب توجهات بیشتر به سوی این فیلم زندگی نامه ای داشته است.

مهم ترین پیروزی اوپنهایمر در جوایز گلدن گلوب در مقابل جدی ترین رقیبش یعنی قاتلان ماه کامل اسکورسیزی رقم خورد و در همین حال نولان موفق شد، نخستین جایزه بزرگ خود را برای کارگردانی دریافت کند، افتخاری که کمبود آن برای سازنده آثاری چون شوالیه تاریکی ، آغاز و دانکرک به شدت احساس می شد.

ساخته جدید نولان که از فضای فیلم های علمی تخیلی او فاصله گرفته و شبیه فیلم دانکرک یک روایت تاریخی است، به صورت ترکیبی از فرمت های IMAX و 60 و 65 میلیمتری فیلمبرداری شده و بر اساس اعلام کمپانی یونیورسال نخستین پروژه سینمایی است که در آن از فیلمبرداری آنالوگ سیاه و سفید IMA


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز «اوپنهایمر» برای اسکار 2024

خیز «اوپنهایمر» برای اسکار 2024