مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:552024-01-12سياسي

امام جمعه دیشموک : آقایان مسؤول؛ آب دیشموک قابل خوردن نیست


حل مشکل آب شرب شهر دیشموک با جمعیتی حدود 8 هزار نفر نیازمند توجه مسئولان در سطح کلان و توجه ویژه به این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه انتخابات را یک فرصت مهم برای تحول و انتخاب ایده های دنبال تحول و قانونگذاری در کشور دانست و گفت: اگر درست انتخاب نشوند باعث سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی می شوند، مشارکت را کاهش می دهند و از کیفیت مشارکت می کاهند.

  راوند با بیان اینکه تحول گرایی باعث افزایش مشارکت سیاسی می شود، افزود: آنچه امروز نیازمند آن هستیم حل مشکلات کشور و جامعه با ایده های تحولی و پویا برای ساختن ایرانی قوی است.

  وی نگاه انتخاب کنندگان را متوجه اشخاص و جریان هایی برای تحول با ایده نو و مورد نظر مقام معظم رهبری دانست و افزود: منتخب مردم باید کسانی باشند که تحول را نه در شعار بلکه در عمل به سرانجام می رسانند و برای شکوفایی آن ایده تحول آفرین تلاش کنند.

  راوند ملاک انتخاب را برنامه تحویل آفرین عنوان کرد و افزود: نباید به خاطر اینکه فلان کاندیدا به ما زنگ زد یا فلان کاندیدا به مراسم ما یا خانه ما آمد رای دهیم.

  حجت الاسلام راوند با اشاره به شهادت نزدیک به 24 هزار نفر در غزه، حمله آمریکا و انگلیس به انصار الله یمن را نشانه عجز و ناتوانی این جنایتکاران در دنیای اجتماعی و انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دیشموک : آقایان مسؤول؛ آب دیشموک قابل خوردن نیست

امام جمعه دیشموک : آقایان مسؤول؛ آب دیشموک قابل خوردن نیست