مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01پزشكي

دستگاه پلاسماتراپی وارد عرصه درمانی کشور شد


پس از انجام آزمایش موفق نخستین دستگاه پلاسماتراپی کشور، این دستگاه که برای درمان سرطان مزمن کابرد دارد با حضور رییس سازمان انرژی اتمی در دانشکده پزشکی البرز رونمایی شد.

- ایسنا/البرز پس از انجام آزمایش موفق نخستین دستگاه پلاسماتراپی کشور، این دستگاه که برای درمان سرطان مزمن کابرد دارد با حضور رییس سازمان انرژی اتمی در دانشکده پزشکی البرز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز روز دوشنبه 11 دی ماه در این آیین رونمایی از آیین رونمایی از نخستین دستگاه پلاسماتراپی کشور در همایش ملی پلاسما درمانی اظهار کرد: این دستگاه که با کمک سازمان انرژی اتمی ساخته شده است در درمان سرطان مزمن نقش موثری دارد و بعد از انجام آزمایش های موفق امروز وارد عرصه سلامت کشور شد.

صیادی خاطرنشان کرد: درمان زخم های مزمن با بهره گیری از روش پلاسما و درمان بیماری های بدخیم و سرطان، با عوارض حداقلی از مزایای پلاسمادرمانی است.

وی با بیان اینکه هزینه پلاسما درمانی از سایر روش ها کمتر است؛ افزود: درمان زخم در این روش سریعتر صورت گرفته و مراجعه بیماران به مراکز درمانی کمتر می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه پلاسماتراپی وارد عرصه درمانی کشور شد

دستگاه پلاسماتراپی وارد عرصه درمانی کشور شد