مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 20:402024-01-16سياسي

جهاد تبیین، از موثرترین ابزارهای راهبردی در برابر دشمنان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب (س) بر اهمیت توسعه مبانی جهاد تبیین به عنوانی یکی از موثرترین ابزارهای راهبردی در برابر دشمنان تاکید کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب (س) مطرح کرد؛  جهاد تبیین، از موثرترین ابزارهای راهبردی در برابر دشمنان است ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب (س) بر اهمیت توسعه مبانی جهاد تبیین به عنوانی یکی از موثرترین ابزارهای راهبردی در برابر دشمنان تاکید کرد.

سید وحید حسینی در نشست قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب(س) که 26 دی ماه برگزارشد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جهاد تبیین در دنیای امروز گفت: با توجه به هجمه های دشمنان بر علیه کشور در حوزه های مختلف، یکی از موثرترین ابزار راهبردی در برابر دشمنان، جهاد تبیین است.

وی افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دستاوردهای ارزشمند و عظیمی به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم رقم زده شده است که ضرورت دارد این موفقیت ها و اقدامات، برای جامعه تبیین شود و این امر باعث می شود که افراد به دام دشمنان نیفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، از موثرترین ابزارهای راهبردی در برابر دشمنان است

جهاد تبیین، از موثرترین ابزارهای راهبردی در برابر دشمنان است