مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:102024-01-06اقتصادي

طرح های نیمه کاره فرهنگی زنجان به چه مقدار اعتبار نیاز دارد؟


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره فرهنگی این استان نیازمند تخصیص 2500 میلیارد ریال اعتبار است.

- امرالله حسنی امروز (شنبه 16 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهمترین طرح فرهنگی این استان تکمیل سالن نمایش بود که این طرح از سال 1385 شروع شده است و با گذشت حدود 17 سال هنوز 13 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: این طرح تنها سالن نمایش زنجان است؛ در سفر نخست هیئت دولت به زنجان 200 میلیارد ریال برای تکمیل این سالن پیش بینی شد، اما رقمی به آن تخصیص نیافت.

وی تصریح کرد: یک هزار میلیارد ریال در سفر دوم رییس جمهور به این استان برای شتاب دادن به روند اجرایی این طرح اختصاص یابد.

حسنی گفت: این سالن دارای چند سن است که تکمیل آن ظرفیت مناسبی را برای کارهای حرفه ای گروه های نمایشی و کارهای محلی فراهم می کند.

این مسئول با بیان اینکه 386 کانون فرهنگی در زنجان وجود دارد، اظهار کرد: تجهیز و تکمیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر نیازهای بخش فرهنگی استان زنجان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان افزود: برخی از این کانون ها غیرفعال هستند و با خرید قفسه کتاب، میز و صندلی و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری باید آنها را فعال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه کاره فرهنگی زنجان به چه مقدار اعتبار نیاز دارد؟

طرح های نیمه کاره فرهنگی زنجان به چه مقدار اعتبار نیاز دارد؟