مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:402023-12-30بين الملل

پیام تبریک پوتین به نخست وزیر و رییس جمهوری هند


رییس جمهوری روسیه در پیامی خطاب به رییس جمهوری و نخست وزیر هند ضمن تبریک سال نو میلادی، بر اهمیت توسعه شراکت ویژه دو کشور تاکید کرد.

- رییس جمهوری روسیه در پیامی خطاب به رییس جمهوری و نخست وزیر هند ضمن تبریک سال نو میلادی، بر اهمیت توسعه شراکت ویژه دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ کرملین روز شنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه پیام تبریک سال نو را به داروپادی مورمو همتای هندی خود و نارندرا مودی نخست وزیر این کشور ارسال کرده و اظهار کرد که توسعه پویای شراکت ویژه و ممتاز راهبردی میان این دو کشور برخلاف شرایط چالش برانگیز بین المللی ادامه دارد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که کاخ کرملین در بیانیه ای در این باره نوشت: این پیام خطاب به داروپادی مارمو، رییس جمهوری و نارندرا مودی، نخست وزیر هند بود که در آن اشاره شد به رغم وضعیت دشوار بین المللی، شراکت راهبردی ویژه و ممتاز میان روسیه و هند به توسعه پویای خود ادامه می دهد؛ در سال گذشته، تجارت میان دو کشور در سطح فوق العاده بالایی ادامه داشته است و پروژه های مشترک در حوزه های متعددی با موفقیت اجرایی شده اند.

رییس جمهوری روسیه همچنین از نتایج ریاست هند در سازمان همکاری شانگهای و جی 20 تمجید کرده و تاکید کرد که مسکو و دهلی نو به توسعه روابط دوجانبه و چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک پوتین به نخست وزیر و رییس جمهوری هند

پیام تبریک پوتین به نخست وزیر و رییس جمهوری هند