مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 00:272023-12-31بين الملل

طرح ارتش انگلیس برای حمله موشکی به مواضع ارتش یمن


نشریه انگلیسی از طرح تحریک آمیز ارتش این کشور برای دست زدن به حملات هوایی علیه مواضع نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه انگلیسی تایمز گزارش داد، ارتش انگلیس در حال تدارک یک طرح تحریک آمیز برای دست زدن به موجی از حملات هوایی علیه مواضع نیروهای یمنی در دریای سرخ بوده که چشم انداز تشدید چشمگیر تنش ها در منطقه را مطرح می کند.

به نوشته تایمز، بر مبنای این برنامه، نیروهای بریتانیا به نیروهای آمریکایی و احتمالا نیروهای یک کشور اروپایی دیگر ملحق شده تا حملات موشکی علیه اهداف از پیش برنامه ریزی شده متعلق به نیروهای مسلح یمن در دریا یا در داخل خود یمن اجرا کنند.

یک منبع وابسته به دولت انگلیس گفت، لندن برای اجرای این حملات هماهنگ از جنگنده های نیروی هوایی خود برای نخستین بار یا ناو جنگی اچ.

ام.

اس دیاموند بهره خواهد گرفت.

همچنین تایمز نوشت که انتظار می رود انگلیس و آمریکا تا ساعاتی دیگر یک بیانیه بی سابقه را منتشر کرده و در آن به ارتش یمن هشدار دهند: یا حملات علیه کشتی های تجاری را متوقف کند یا با قدرت نظامی غرب مواجه شود.

پیش از این فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا از درگیری بالگردهای نیروی دریایی این کشور با قایقهای متعلق به یمن در جنوب دریای سرخ خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتش انگلیس برای حمله موشکی به مواضع ارتش یمن

طرح ارتش انگلیس برای حمله موشکی به مواضع ارتش یمن