مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:402024-01-08اجتماعي

میزان جرایم رانندگی بازدارنده نیست/لزوم کاهش تلفات تصادفات به سهم 12 درصدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهور کشور اظهار داشت: - فرمانده کل انتظامی کشور سردار رادان گفت: کاهش تلفات، هوشمندی و تسهیلگری در خدمت به مردم مهمترین برنامه رییس جدید پلیس راهور کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهور کشور اظهار داشت: خدا را شاکرم در جمع شما خوبان، سختکوشان و حاملان سلامت برای مردم و کسانی که روز و شب را در می نوردند و برای تحقق ایمنی و آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند، حضور دارم.

وی با بیان اینکه وقتی در حوزه راهور و کنار همکاران در پلیس راهور قرار می گیریم مسائل به سمت ترافیک و جاده، ایمنی و حوادث می رود تصریح کرد: ترافیک امروز در حوزه هایی که مردم با آن سرو کار دارند یک حوزه پر اهمیت برای مردم شده است چراکه نداریم کسی را که در این حوزه ورودی نداشته و اهل مسیر نبوده و مخاطب ما نشده باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: گویا حمل و نقل و ترافیک زیر ساخت همه زیر ساخت هاست و باید حساب و کتاب ما در این حوزه ها باید متفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان جرایم رانندگی بازدارنده نیست/لزوم کاهش تلفات تصادفات به سهم 12 درصدی

میزان جرایم رانندگی بازدارنده نیست/لزوم کاهش تلفات تصادفات به سهم 12 درصدی