مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:102023-12-27اجتماعي

تکذیب تغییر کاربری مجتمع آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش


وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییر کاربری مجتمع آموزشی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی در شهرستان خوی اطلاعیه ای را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، اخیراً در فضای مجازی و اجتماعی غیررسمی، مطلبی در باره تغییر کاربری مجتمع آموزشی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی بوتراب در شهرستان خوی منتشر شده که مستند نیست و در همین خصوص وزارت آموزش وپرورش در راستای شفافیت عملکرد و پاسخ گویی اطلاعیه ای صادر کرده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: مجتمع آموزشی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی بوتراب یادبود مرحومه سکینه نمکی در 10 شهریور سال 1401 افتتاح شده است که نحوه  اداره آن در سال تحصیلی 1402-1401 به صورت غیرانتفاعی عام المنفعه (با تأمین کلیه هزینه های آموزشی، جاری و حق التدریس معلمان از سوی خیّر مؤسس با مبلغ بیش از 8 میلیاردتومان به جز هزینه های تکمیل تأسیسات و تجهیزات) و در  سال تحصیلی 1403-1402 با موافقت به تاریخ 20/4/1402 وزیر محترم آموزش و پرورش به صورت غیردولتی اداره می شود.

از دانش آموزان شهریه ای علی الحساب دریافت شده و  مابه التفاوت آن بعد از تکمیل فرآیند مرحله کنونی و صدور مجوزت راه اندازی، دریافت خواهد شد.

در حال حاضر این مجتمع با عرصه: بیش از 8000 متر مربع و اعیان: 16000 مترمربع  دارای حدود 600 نفر دانش آموز،133 نفرکارمند (کارکنان اداری، خدماتی و آ موز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب تغییر کاربری مجتمع آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش

تکذیب تغییر کاربری مجتمع آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش