مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:202023-12-31سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در دستور کار


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی و رفع ایرادات شورای نگهبان در لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان می پردازند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی و رفع ایرادات شورای نگهبان در لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

موارد زیر در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد: ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ارجاع .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در دستور کار

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در دستور کار