مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:052024-01-05سياسي

پیام تسلیت رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پیامی، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پیامی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:  انا لله و انا الیه راجعون  در سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر عمال شرور و جنایتکار استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی جمع زیادی از هموطنان عزیزمان را  در کرمان  به شهادت رساندند و برگی دیگر بر جنایات وحشیانه و غیر انسانی خود افزودند.

اگر چه اینگونه اعمال جنایتکارانه هرگز خللی در عزم و اراده مردم این سرزمین در مبارزه با استکبار ایجاد نخواهد کرد و ملت قهرمان ایران نشان داده است که همیشه از پی هر حادثه ای قوی تر و مصمم از پیش راه شهیدان را ادامه خواهد داد و هر گز ازاهداف متعالی انقلاب ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه و هولناک، شهادت عزیزان هموطن مان را در این حادثه تروریستی، به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به همه خانواده های عزادار و مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر تسلیت عرض می کنم و از درگاه خدای متعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

پیام تسلیت رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان