مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:162024-01-15اقتصادي

شرکت های دانش بنیان تحریم صنعت نفت را بی اثر می کنند


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان معتقد است حمایت صنایع بزرگ از جمله صنعت نفت از دانش بنیان ها می تواند زمینه ساز بی اثر کردن تحریم ها شود و می توان بسیاری از نیازهای خاص صنایع را توسط شرکت های دانش بنیان توانمند داخلی تامین کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان معتقد است حمایت صنایع بزرگ از جمله صنعت نفت از دانش بنیان ها می تواند زمینه ساز بی اثر کردن تحریم ها شود و می توان بسیاری از نیازهای خاص صنایع را توسط شرکت های دانش بنیان توانمند داخلی تامین کرد.

ارسلان قنواتی مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران در حاشیه دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان با توجه به توانمندی هایی که دارند می توانند گره گشای بسیاری از آنچه نیاز صنعت نفت است باشند و در این مسیر نیز تاکنون با همراهی هایی که از سوی بخش های مختلف صنعت نفت از جمله شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب انجام شده است شاهد آن بوده ایم که دانش بنیان ها کارهای بزرگی کرده اند.

وی افزود: نیازسنجی صنایع و ایجاد بستری مناسب برای رسیدن به تفاهم نامه های همکاری و عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان از جمله اهدافی است که اگر از سوی مجموعه های بزرگی مثل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان تحریم صنعت نفت را بی اثر می کنند

شرکت های دانش بنیان تحریم صنعت نفت را بی اثر می کنند