مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:452024-01-09سياسي

بهروزی فر: برای خرید و قیمت برنج داخلی چاره ای کنید


نماینده فومن در مجلس از واردات برنج خارجی انتقاد کرد و گفت: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار نمی کنید که با زحمت محصولاتشان را به دست می آورند؟ - نماینده فومن در مجلس از واردات برنج خارجی انتقاد کرد و گفت: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار نمی کنید که با زحمت محصولاتشان را به دست می آورند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل بهروزی فر در جلسه علنی امروز با محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان گفت: دشمن بداند مجازات سختی پیش رویش خواهد بود و به اذن خداوند انتقام شهیدان را می گیریم.

وی در تذکری با بیان مشکل برنج استان های شمالی از جمله استان گیلان حل نشده است گفت: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار نمی کنید که با زحمت محصولاتشان را به دست می آورند؛ کشاورزان انگیزه ای برای تولید ندارند.

مگر نه اینکه برنج قوت مردم و محصول استراتژیک است پس چرا چاره ای برای خرید و قیمت برنج داخلی نمی کنید و فقط به فکر واردات برنج خارجی هستید؟ این نماینده مجلس با انتقاد از مدیریت اداره تامین اجتماعی گیلان گفت: ضعف و بی تدبیری مدیریت شرکت توزیع برق و آب منطقه گیلان خسارات زیادی به مردم شهرستان های فومن و شفت وارد کرده و بی تدبیری در مدیرت آب منطقه ای باعث زیان هم به کشاورزان و هم روستاها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروزی فر: برای خرید و قیمت برنج داخلی چاره ای کنید

بهروزی فر: برای خرید و قیمت برنج داخلی چاره ای کنید