مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:552023-12-23اقتصادي

افزایش جوجه ریزی در همدان ادامه دار است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان از افزایش ادامه دار جوجه ریزی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه 24 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده و 21 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی دولو صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در راستای تولید مرغ در استان اظهار کرد: حاصل برنامه ریزی های مدون در این حوزه، 24 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی طی 9 ماهه سال جاری است.

  وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 21 درصدی داشته به طوری که میزان جوجه ریزی سال پیش 20 میلیون و 200 هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده واحدهای تولیدی و مسئولان استانی است.

  معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: رقم 3 میلیون و 313 هزار قطعه ای جوجه ریزی در آذرماه نیز روند افزایشی را نشان می دهد به نحوی که 110 درصد میزان تعهد محقق شده است.

  وی با تاکید بر اینکه در تامین و تولید مرغ گرم در استان هیچ مشکلی وجود ندارد خاطرنشان کرد: مرغ به میزان نیاز و بیش از نیاز و مازاد در استان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جوجه ریزی در همدان ادامه دار است

افزایش جوجه ریزی در همدان ادامه دار است