مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:252024-01-17سياسي

جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان وجوانان است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: جامعه امروز ما نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین نوجوانان و جوانان است و این امر موجب رشد معنوی و مقابله با بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: جامعه امروز ما نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین نوجوانان و جوانان است و این امر موجب رشد معنوی و مقابله با بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه می شود.

  ناصر ناصری، امروز 27 دی در کارگروه پشتیبانی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی اظهارکرد: در این جلسه کمیته های مختلف برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی مشخص شد و شهردار بیرجند به عنوان جانشین این ستاد انتخاب گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: برنامه ریزی به گونه ای خواهد بود که این کنگره را با استفاده از ظرفیت و توان مردمی بیش از گذشته برگزار نماییم تا دین خود را به خوبی به شهدا ادا کنیم.

معاون استاندار با بیان اینکه کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی قرار است سال آینده یا سال 1404 برگزار شود، اظهار کرد: اگردر جمهوری اسلامی به پیشرفت و تعالی رسیده ایم به برکت خون شهداست و وظیفه ما این است که در راستای ترویج فرهنگ تعالی ایثار و شهادت قدم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان وجوانان است

جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان وجوانان است