مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:502024-01-20اجتماعي

شوراهای برتر آموزش و پرورش استان ایلام معرفی شدند


 در نشست شورای آموزش و پرورش استان شورای شهرستان های دره شهر و چرداول به صورت مشترک اول و آبدانان و مهران به عنوان شورای برتر آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

- ایسنا/ایلام  در نشست شورای آموزش و پرورش استان شورای شهرستان های دره شهر و چرداول به صورت مشترک اول و آبدانان و مهران به عنوان شورای برتر آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام شامگاه امروز شنبه، 30 دی ماه در همایش تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام، با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت اظهار کرد: از اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان که برای اعتلای شوراها هم در بعد مادی و معنوی و در رأس آن ها ائمه محترم جمعه سراسر استان و فرمانداران گرامی و سایر اعضا، آرزوی توفیق را در این مسیر که مسیر سختی است، دارم.

وی با بیان اینکه رسالت شوراها رسالت سنگینی است، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش در مقیاس استانی بعد از شورای تأمین، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به گونه ای که برای نسل آتی برنامه ریزی می شود.

بهرام نیا افزود: شورای آموزش و پرورش استان، امروز از جایگاه خوبی هم از نظر علمی و معنوی دست پیدا کرده و روز به روز ارتقاء پیدا می کند، بدون شک بستر این موفقیت و کسب رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای برتر آموزش و پرورش استان ایلام معرفی شدند

شوراهای برتر آموزش و پرورش استان ایلام معرفی شدند