مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 06:012024-01-04سياسي

آیت الله نورمفیدی: دشمن به دنبال جداکردن مردم از حاج قاسم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهارکرد: جایگاه سردار شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت منطقه، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن یک چهره بین المللی و محور مقاومت بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه بنیان این مقاومت ایستادگی در مقابل توطئه های آمریکا و ایادی آمریکا بود، افزود: این مقاومت برای دشمن ساده نیست و او را رنج می دهد و تا مغز استخوانش را می سوزاند.

وی گفت: حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ کرمان که در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

نورمفیدی افزود: این حمله تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دشمنان در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی می خواستند ضربه شستی نشان دهند و یک ضربه ای بزنند اما این کارها نه تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه ای وارد نمی کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نورمفیدی: دشمن به دنبال جداکردن مردم از حاج قاسم است

آیت الله نورمفیدی: دشمن به دنبال جداکردن مردم از حاج قاسم است