مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:452023-12-23حوادث

سرقت اطلاعات بانکی شهروندان با اپلیکیشن جعلی «یارانه من»


در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت 300 میلیون ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

- سرقت اطلاعات بانکی شهروندان با اپلیکیشن جعلی یارانه من رییس پلیس فتا استان اصفهان: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت 300 میلیون ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با طراحی اپلیکیشن جعلی یارانه من و قرار دادن آن در بستر اینترنت اطلاعات حساب بانکی شهروندان را سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت 300 میلیون ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی طی روزهای اخیر اقدام به پرداخت وجه از طریق اپلیکیشن جعلی یارانه من کرده و طراح اصلی این برنامه با دسترسی به پیامک های گوشی تلفن همراه شاکی رمز پویا را سرقت و از این طریق اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات بانکی شهروندان با اپلیکیشن جعلی «یارانه من»

سرقت اطلاعات بانکی شهروندان با اپلیکیشن جعلی «یارانه من»