مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:402024-01-11سياسي

اجرای طرح لشکر فرشته ها در مساجد لرستان


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: طرح لشکر فرشته ها به همت ستاد مساجد استان و با رویکرد شناسایی و تجلیل از خانواده های قرآنی برگزار شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: طرح لشکر فرشته ها به همت ستاد مساجد استان و با رویکرد شناسایی و تجلیل از خانواده های قرآنی برگزار شده است.

محمد چگنی نژاد، 21 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح لشکر فرشته ها به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) وبا رویکرد تقویت و تکریم مقام مادران و فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: زمان اجرای این طرح بازه زمانی 15 تا 30 دی ماه بوده و بر این اساس هر کانون تخصصی خواهران مجری شناسایی و ثبت حداقل یک خانواده قرآنی در سامانه بچه های مسجد و تجلیل از این خانواده ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ایام مزین به نام بانوی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) است، دیدار و تجلیل از خانواده های قرآنی با محوریت تجلیل از مادر خانواده صورت می گیرد.

چگنی نژاد با اشاره به شاخص های تجلیل از خانواده های قرآنی افزود: خانواده های دارای سه یا بیشتر حافظ کل یا 20 جز قرآن، خانواده ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح لشکر فرشته ها در مساجد لرستان

اجرای طرح لشکر فرشته ها در مساجد لرستان