مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 23:202023-12-22بين الملل

وال استریت ژورنال : پوتین در جریان عملیات حذف پریگوژین قرار داشت


منابع وال استریت ژورنال می گویند اندکی بعد دبیر شورای امنیت ملی روسیه به دستیار خود دستور داد طرح حذف پریگوژین را تدوین کند و گفته می شود جزییات این طرح در اختیار رییس جمهور روسیه نیز قرار گرفت و او با آن موافقت کرد.

- منابع وال استریت ژورنال می گویند اندکی بعد دبیر شورای امنیت ملی روسیه به دستیار خود دستور داد طرح حذف پریگوژین را تدوین کند و گفته می شود جزییات این طرح در اختیار رییس جمهور روسیه نیز قرار گرفت و او با آن موافقت کرد.

وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که عملیات حذف یوگنی پریگوژین توسط دبیر شورای امنیت ملی روسیه سازماندهی شده و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در جریان آن بوده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب، یوگنی پریگوژین مؤسس گروه واگنر در روسیه در تابستان امسال و دو ماه پس از شورش نافرجام او، در سقوط هواپیمای شخصی اش کشته شد.

 روزنامهٔ وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود در نهادهای اطلاعاتی غربی و یک جاسوس سابق روس که هویت اش فاش نشده، گزارش داد نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه که در این گزارش به عنوان دست راست ولادیمیر پوتین معرفی می شود از یک سال قبل از شورش گروه واگنر به رییس جمهور روسیه نسبت به تهدیدهای نفوذ روزافزون سیاسی-نظامی یوگنی پریگوژین هشدار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال : پوتین در جریان عملیات حذف پریگوژین قرار داشت

وال استریت ژورنال : پوتین در جریان عملیات حذف پریگوژین قرار داشت