مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:412024-01-07اقتصادي

آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد شهید سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محبوب افراسیاب از آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با همکاری مراجع قضایی، خیرین و نیکوکاران، سپاه فتح، شاکیان و کمک های ستاد دیه این افراد از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود: بدهی این افراد بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که شکات با گذشت بیش از 3 میلیارد و 880 میلیون تومان، معادل 46 درصد کل مبلغ از حق خود، مابقی مبلغ از طریق تسهیلات، خیرین و کمک های ستاد دیه پرداخت شده و در این ایام آزاد شدند.

وی گفت: در جلسه کمیته عفو استان با درخواست عفو 8 نفر از زندانیان واجد الشرایط موافقت شد و این تعداد به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

 مقام ارشد قضایی کهگیلویه وبویراحمد افزود به اعطای مرخصی به زندانیان در همین مدت اشاره و عنوان کرد: در این ایام با هماهنگی دادستان مرکز استان و اعلام به مراکز قضایی، نسبت به اعطای ارفاقات قضایی بالاخص مرخصی به زندانیان واجد الشرایط که نافی امنیت جامعه نباشند، پیگیری های لازم به عمل آمده و به مدت 5 روز به تعداد 361 نفر مرخصی اعطاء و در چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی همانطور که به موجب قانون در احقاق حق و اجرای عدالت پیگیر است، نسبت به خانواده های مددجویان و زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد شهید سلیمانی

آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد شهید سلیمانی