مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:102023-12-30سياسي

حماسه 9 دی این توان را به ما داد که مقابل توطئه های بزرگتر دشمنان بایستیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در حماسه 9 دی دو عنصر هدایت گری رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم آگاه ما دست به دست هم داد و یکی از بزرگ ترین توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در حماسه 9 دی دو عنصر هدایت گری رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم آگاه ما دست به دست هم داد و یکی از بزرگ ترین توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با گرامی داشت رشادت ، شجاعت و بصیرت ملت ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 1388، اظهار کرد: ویژگی فتنه این است که فضا به نحوی غبارآلود می شود که تشخیص حق از باطل برای انسان هایی که در معرض فتنه قرار گرفته اند، بسیار دشوار می شود و در جریان حوادث پس از انتخابات سال 1388 هم چنین شرایطی در کشور حاکم بود.

وی دشمنان خارجی و عوامل داخلی شان را میدان دار فتنه سال 1388 خواند و گفت: اهمیت آنچه که در نهم دی 1388 رقم خورد و ملت بزرگ ما در این روز حماسه آفریدند در این است که به رغم اینکه دشمنان و عوامل داخلی شان با موج افترا و تهمت تقلب در انتخابات، فضا را برای مردم ما غبارآلود کرده بودند تا تشخیص حق از باطل برای مردم دشوار شود، اما مردم بصیر ایران اسلامی با حضور به موقع خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی این توان را به ما داد که مقابل توطئه های بزرگتر دشمنان بایستیم

حماسه 9 دی این توان را به ما داد که مقابل توطئه های بزرگتر دشمنان بایستیم