مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:352024-01-14اجتماعي

بسیجیان آستارایی یاریگر در برف ماندگان


بسیجیان و امدادگران محله ای در محدوده گردنه حیران آستارا شب گذشته به جاده برفی آستارا به اردبیل زده و نجاتگر بیش 150 تن از هم وطنان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی گیلان، غرب استان از دو روز گذشته میزبان بارش های الهی به صورت برف و مخلوط برف و باران بود.

  شهرستان آستارا در غربی ترین نقطه از استان گیلان طی یک روز اخیر، بیشترین بارش های برف را به خود اختصاص داد و مسافران در حال تردد را در محور اردبیل آستارا، غافلگیر کرد.

  دیشب که بارش های برف در گرنه حیران به اوج رسید و اتوبوس ها و ناوگان حمل ونقل گرفتار در برف شده بودند، بسیجیان آستارایی تاب نیاوردند و دل به جاده های برفی زدند.

    به گفته بهزاد قنبری فرمانده سپاه فرمانده سپاه ناحیه آستارا، شب گذشته با توجه به بارش برف، برودت هوا و هم چنین یخ زدگی جاده ها 150 نفر از مسافران گرفتار در برف توسط بسیجیان منطقه اسکان داده شدند.

  به گفته قنبری، با هماهنگی اعضای ستاد بحران شهرستان، مسافران در برف مانده در مسجد محمد رسول الله (ص) شهر آستارا اسکان داده شده و با هماهنگی انجام شده خانه هلال احمر و پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار، خدمات رسانی لازم به مهمانان را بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان آستارایی یاریگر در برف ماندگان

بسیجیان آستارایی یاریگر در برف ماندگان