مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:402023-12-28فناوري

اتصالی به وسعت ایران؛ حرکت مبین نت به سوی هوشمندسازی صنایع و شهرها


شرکت ارتباطات مبین نت با رویکرد هوشمندسازی و ایجاد اتصالی به وسعت ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) که از 2 تا 5 دی 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مبین نت، این شرکت با توسعه سرویس های خود قدم در مسیر تازه ای گذاشته است؛ عبور از مرزهای خدمات ارتباطی و ارائه سرویس های هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا با هدف تحول دیجیتال کسب وکارها و صنایع، این شرکت را وارد جریان هوشمندسازی در سطوح کلان کرده است.

در نمایشگاه تلکام 1402، سرویس اینترنت اشیا یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در غرفه مبین نت بود تا به عنوان یک هاب IoT، اکوسیستم های گوناگونی به آن متصل شده و هوشمندسازی و تحول دیجیتال شهرها، صنایع و کسب وکارها رقم بخورد.

  مبین نت با عبور از لایه ارتباطات، توانسته هوشمندی را به سطوح سنسورها و اپلیکیشن ها منتقل کرده و محصولات هاب اینترنت اشیای خود را در دو دسته شهر هوشمند و IIoT (صنایع هوشمند) عرضه کند تا پاسخگوی نیازهای تمامی صنایع باشد.

مبین نت با تنوع بخشی سبد محصولات خود، از راهکارهای متنوع فناوری بر پایه اینترنت اشیا در نمایشگاه تلکام رونمایی کرد؛ پلتفرم های هوشمندسازی  از جمله آسانسورهای هوشمند، پارکینگ هوشمند، پلتفرم هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصالی به وسعت ایران؛ حرکت مبین نت به سوی هوشمندسازی صنایع و شهرها

اتصالی به وسعت ایران؛ حرکت مبین نت به سوی هوشمندسازی صنایع و شهرها