مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:562024-01-02اقتصادي

تولید فلز استراتژیک«کبالت»از پسماند روی با عیار 99.96 در کشور


فرماندار شهرستان ایجرود از افتتاح شرکت دانش بنیان تحقیقات بین المللی صنعت و معدن «آیرما» همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: این شرکت برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه تولید فلز استراتژیک کبالت با عیار 99.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله جعفری، فرماندار شهرستان ایجرود ظهر امروز در جلسه تشریح طرح های قابل افتتاح در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان زنجان اظهار داشت: در دور نخست سفر ریس جمهور به استان زنجان، برای شهرستان ایجرود اعتباری در حدود 207 میلیارد تومان در حوزه های آب، گازرسانی، ورزش، آبخیزداری، کشاورزی و فرهنگی مصوب شده بود که بیش از 90 درصد آنها محقق شده است.

فرماندار شهرستان ایجرود اضافه کرد: مهمترین آن 183 میلیارد تومان برای پروژه سد بلوبین و 11 میلیارد تومان برای پروژه مجتمع فرهنگی هنری زرین آباد بود.

وی افزود با پیگیری های به عمل آمده، سد بلوبین به مرحله آبگیری رسیده است، به تکمیل خط انتقال پروژه انتقال آب از سد گلابر اشاره کرد و گفت: خط انتقال این پروژه با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان به پیشرفت 100درصد رسیده و با تکمیل ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه، آب صنایع و آب شرب روستاهای دهستان ایجرود بالا از طریق آن تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فلز استراتژیک«کبالت»از پسماند روی با عیار 99.96 در کشور

تولید فلز استراتژیک«کبالت»از پسماند روی با عیار 99.96 در کشور