مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:502024-01-13سياسي

ارتباط مدیران با ارباب رجوع نباید از روی برتری جویی باشد


امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ارتباط مدیران با ارباب رجوع باید محترمانه باشد، گفت: در منشور مدیریتی مولای متقیان به مالک اشتر یک مدیر باید قلبی لبریز از محبت به مردم داشته باشد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ارتباط مدیران با ارباب رجوع باید محترمانه باشد، گفت: در منشور مدیریتی مولای متقیان به مالک اشتر یک مدیر باید قلبی لبریز از محبت به مردم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در نشست اخلاق مدیران با تبریک میلاد امام محمدباقر (ع) و ماه رجب و گرامیداشت مناسبت های این ماه، اظهار کرد: ماه رجب مقدمه ماه شعبان و سپس ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه توجه به تقویت ایمان و تعالی روحی توجه به برنامه اعتکاف و فراهم کردن شرایط برای حضور جوانان در مسجد ضروری است، تأکید کرد: ضروری است که مدیران در برنامه های مذهبی سنگ تمام بگذارند و به فریضه نماز اهتمام داشته باشند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: کسی که مسئولیت می پذیرد یا خود را کاندیدای مجلس شورای اسلامی می کند باید مراقبت کند که آیا بهتر از او برای این پست وجایگاه هست یا نه؟ چون در غیر این صورت روایت از رسول اکرم (ص) داریم که این فرد به خدا و رسول خدا و جامعه اسلامی خیانت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مدیران با ارباب رجوع نباید از روی برتری جویی باشد

ارتباط مدیران با ارباب رجوع نباید از روی برتری جویی باشد