مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:452024-01-03سياسي

پیام رییس بنیاد مستضعفان درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال اقدام تروریستی بعدازظهر امروز در گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که به شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران مزار این شهید شد، - به دنبال اقدام تروریستی بعدازظهر امروز در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنانمان منجر شد، رییس بنیاد مستضعفان با صدور پیامی، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال اقدام تروریستی بعدازظهر امروز در گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که به شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران مزار این شهید شد، حسین دهقان رییس بنیاد مستضعفان با صدور پیامی، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام رییس بنیاد مستضعفان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم دشمنان حقیر ملت بزرگ ایران بار دیگر دست به جنایتی بزدلانه زدند و با به شهادت رساندن جمع کثیری از مردم عزیز کشورمان، رذالت و استیصال خود را آشکار ساختند.

همانطور که به شهادت رساندن حاج قاسم عزیز نشان دهنده اوج ضعف و پذیرش شکست از سوی دشمن بود حرکت وحشیانه امروز در گلزار شهدای کرمان نیز به نوعی گرفتن انتقام از زائران آن شهید والامقام محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس بنیاد مستضعفان درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

پیام رییس بنیاد مستضعفان درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان