مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:202024-01-05سياسي

واهمه تروریست ها از اشاعه خط و منش حاج قاسم ها در میان جوانان


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت حاج قاسم در مبارزه با داعش و تروریسم، آنچنان که 4 سال پس از شهادت حسین گونه اش، گروه های تروریستی همچنان از اشاعه خط و منش ایشان و تکثیر حاج قاسم ها در میان جوانان این مرز و بوم واهمه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان را تسلیت و تبریک گفت.

پیام به شرح زیر است:  ندای مظلومیت قربانیان تروریسم، این بار از جوار مرقد اصلی ترین دشمن تروریست در عصر معاصر طنین انداز شد.

  شهادت و جراحت جمع کثیری از زائران، و رهروان خط حاج قاسم سلیمانی در عملیات تروریستی امروز عصر کرمان گواه محکم و مدال افتخار دیگری است بر موفقیت حاج قاسم در مبارزه با داعش و تروریسم، آنچنان که چهار سال پس از شهادت حسین گونه اش، گروه های تروریستی همچنان از اشاعه خط و منش ایشان و تکثیر حاج قاسم ها در میان جوانان این مرز و بوم واهمه دارند.

  هرچند همگان یقین دارند، عاملان و آمران این جنایت در اسرع وقت توسط خادمین امنیت کشور، شناسایی و دستگیر خواهند شد، اما این حمله تروریستی جای خالی حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم و امنیت را بیش از گذشته برای مردم ایران اسلامی نمایان نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واهمه تروریست ها از اشاعه خط و منش حاج قاسم ها در میان جوانان

واهمه تروریست ها از اشاعه خط و منش حاج قاسم ها در میان جوانان