مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:302023-12-30اجتماعي

سیستم آموزشی امروز برای دنیای فردا آماده است؟


آموزش، سنگ بنای فرصت است زیرا دانش و مهارت های ارزشمندی را برای افراد ارائه می دهد و برای جامعه نیز مفید است و نسل های آینده مرزهای نوآوری و بهره وری جدیدی را در پیش می گیرند اما سیستم آموزشی امروز برای دنیای فردا طراحی نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی آموزش، سنگ بنای فرصت است زیرا دانش و مهارت های ارزشمندی را برای افراد ارائه می دهد و برای جامعه نیز مفید است و نسل های آینده مرزهای نوآوری و بهره وری جدیدی را در پیش می گیرند اما سیستم آموزشی امروز برای دنیای فردا طراحی نشده است.

به نقل از ویفروم، برنامه های آموزشی مجازی که فرصت های آموزشی انعطاف پذیر و مقرون به صرفه را برای آینده کاری ارائه می دهند، می توانند به رفع این شکاف کمک کنند.

از آنجایی که جهان به دنبال حفظ رشد اقتصادی و در عین حال پرداختن به نابرابری اجتماعی و تغییرات آب وهوایی است، تغییراتی که برای 10 سال آینده ایجاد کنیم، کلیدی برای قرار دادن ما در مسیر درست برای آینده ای عادلانه تر و پایدارتر خواهد بود.

با توجه به اینکه کسب وکارهای کوچک و متوسط حدود 90 درصد از کل شرکت ها را تشکیل می دهند و تقریباً 70 درصد از مشاغل و تولید ناخالص داخلی جهان را بر عهده دارند، کارآفرینی باعث ایجاد تحول خواهد شد و این مشاغل نقش مهمی در پیشبرد اقتصاد جهانی ایفا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آموزشی امروز برای دنیای فردا آماده است؟

سیستم آموزشی امروز برای دنیای فردا آماده است؟