مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:202024-01-10اجتماعي

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز 13 دی ماه در اربعین شهدای ترور 


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در اربعین شهادت دانش آموزانی که در حمله تروریستی روز 13 دی ماه به شهادت رسیدند، مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز 13 دی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در اربعین شهادت دانش آموزانی که در حمله تروریستی روز 13 دی ماه به شهادت رسیدند، مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز 13 دی به بهره برداری می رسد.

       رضا هدایتی 20 دی ماه در کمیته برنامه ریزی و ساخت پروژه آموزشی 12 کلاسه شهدای دانش آموزان 13 دی گفت: طبق دستور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و معاون عمرانی و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، مبنی بر نامگذاری مدرسه ای به نام دانش آموزان شهید 13 دی، در اولین فرصت این امر مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پروژه 12 کلاسه ای به نام این شهیدان والامقام در نظر گرفته شد و طبق زمان بندی این پروژه باید مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسید، اما با به کارگیری چند اکیپ در هر جبهه و چند شیفت کاری از ابتدای این هفته برنامه ریزی شده و این پروژه در اربعین شهادت آن شهیدان والامقام با حضور خانواده معزز شهیدان، مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانش آموزان شهید و شهیده به همراه خانواده خود و دیگر مردم شریف شهر کرمان، در حال پذیرایی و خدمت رسانی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز 13 دی ماه در اربعین شهدای ترور 

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز 13 دی ماه در اربعین شهدای ترور