مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:552023-12-31اقتصادي

رفع تصرف 10 هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در آذرماه امسال بیش از 10 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی 132 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در آذرماه امسال بیش از 10 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی 132 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

سیدعلی میرکریمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هر گونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، طی آذر ماه امسال با اجرای دو مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قطعی موفق به بازپس گیری حدود 10 هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی 132 میلیارد ریال شده است.

وی با اشاره به جزییات این دو مورد بیان کرد: از این دو مورد، یک مورد مربوط به رفع تصرفات فوری در شهر بجنورد به مساحت دو هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی بیش از 12 میلیارد ریال و یک مورد اجرای احکام قطعی در شهرستان گرمه به مساحت هشت هزار مترمربع و ارزش تقریبی 120 میلیارد ریال است که در تمام عملیات ها، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 10 هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی

رفع تصرف 10 هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی