مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:102023-12-31فرهنگي

همه چیز درباره جشنواره های فیلم 2023


جشنواره های جهانی فیلم در سال 2023 بر مدار فراز و نشیب ها، آزمون ها و مصیبت ها و همچنین تغییراتی گذشتند.

- جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، در سالی که امروز آخرین روزش است، برلین دوباره سیاسی شد، ونیز تقریبا بی ستاره برگزار شد، کارلووی واری با اسکیت بازان روی یخ و راسل کرو سرگرم کننده ظاهر شد، تورنتو استعدادهای محلی را در کانون توجه قرار داد و توکیو به دنبال شهرت جهانی بود.

در حالی که 2 اعتصاب بزرگ نویسندگان و بازیگران هالیوود بر برخی از رویدادهای بزرگ سال تاثیر گذاشتند، جشنواره برلین و توکیو راه دیگری رفتند و تورنتو به کانون توجه استعدادهای داخلی بدل شد و کارلووی واری ثابت کرد که چرا می گویند بزرگترین مهمانی فیلم اروپای مرکزی در تابستان است.

نکات برجسته جشنواره های سینمایی 2023 از زاویه دید گئورگ سالایی منتقد هالیوود ریپورتر چنین است: موضع گیری برلین در برابر اوکراین و ایران در حالی که جشنواره فیلم برلین در ماه فوریه برگزار می شود، یکی از اولین ایستگاه های بزرگ بین المللی سال در مدار جشنواره فیلم است و مدت ها است که از یدک کشیدن عنوان سیاسی، محظوظ است.

امسال هم اوضاع با سال های پیش فرق نمی کرد زیرا برلیناله برنامه ای پر از فیلم های جدی را در ترکیبی از درام ها و مستندهای سیاسی مختلف به نمایش گذاشت و با موضع گیری خود شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره جشنواره های فیلم 2023

همه چیز درباره جشنواره های فیلم 2023