مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:552023-12-23سياسي

شهردار سابق گرگان به 114 ماه حبس محکوم شد


رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور رأی قطعی پرونده شهردار سابق گرگان در دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور رأی قطعی پرونده شهردار سابق گرگان در دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

حیدر آسیابی ظهر امروز شنبه دوم دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت پرونده شهردار سابق گرگان پرداخت و اظهار کرد: دادگاه بر اساس شواهد، مدارک و مستندات، شهردار سابق گرگان را تحت عناوین اتهامی اختلاس و ارتشا، مجرم شناخت.

وی با تأکید بر اینکه رأی پرونده بر اساس تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی رسانه ای می شود، ادامه داد: طبق حکم قطعی، شهردار سابق گرگان به علت ارتکاب جرم ارتشا دریافت رشوه به پنج سال حبس و بابت اختلاس به چهار سال و شش ماه حبس تعزیری در مجموع 114 ماه حبس محکوم شد.

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه دستگاه قضا در برخورد با متخلفان با هیچ احدی مماشات نکرده و نخواهد کرد، افزود: قوه قضاییه در برخورد با هرگونه فساد، توجه به جناح ها، طیف ها و اینکه متهم با چه جایگاهی است هیچ اهمیتی نداده و با قدرت و اقتدار در مسیر برخورد با فساد حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده فساد شهردار سابق، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری گرگان در قالب چند پرونده جداگانه رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار سابق گرگان به 114 ماه حبس محکوم شد

شهردار سابق گرگان به 114 ماه حبس محکوم شد