مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:202024-01-19سياسي

دچار دیکتاتوری ساختار شده ایم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه به قدری ساختار نوشته و قانون تدوین شده است که متاسفانه دچار دیکتاتوری ساختار شده ایم و ساختار اجازه حل مشکلات را نمی دهد، - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه به قدری ساختار نوشته و قانون تدوین شده است که متاسفانه دچار دیکتاتوری ساختار شده ایم و ساختار اجازه حل مشکلات را نمی دهد، گفت: اگر گاهی حس می شود که در حل مشکلات کندی وجود دارد به ساختارهایی که درست شده برمی گردد.

آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی امروز جمعه، 29 دی ماه در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان با بیان اینکه در این جلسه بحث فقط بیان صرف ضرورت ها، هدف ها و اشکلات نبود و راهکار نیز مطرح شد که بسیار ارزشمند بوده و این همان چیزی است که از مطالبه گری منطقی انتظار می رود، اظهار کرد: در جمع نخبگان سوالی را می خواهم مطرح کنم که در این مجمع مشکلات فراوان در عرصه های مختلف مطرح شد اما آیا دولت نمی خواهد این مشکلات در زمینههای مسکن و کشاورزی و.

حل شود؟ وی افزود: زمانی ممکن است گفته شود که مدیران بنای حل مشکل ندارند اما اکنون همه پذیرفتند که دولت می خواهد مسئله را حل کند ولی مشکلات زیادی در راه وجود دارد و در این دولت حسن نیت بسیاری از مقامات ارشد کشور حس می شود و بنا بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار دیکتاتوری ساختار شده ایم

دچار دیکتاتوری ساختار شده ایم