مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:562023-12-23پزشكي

جیب خالی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تلنبار مطالبات پرستاران


خبرگزاری فارس لرستان-نسرین صفربیرانوند، در حالی پرستاران استان از تاخیر در پرداخت کارانه، اضافه کاری و موارد دیگر ناراضی هستند که مسوولان دانشگاه پایین بودن درآمد دانشگاه و عدم وصول مطالبات بیمه ها را در موعد مقرر علت این تاخیر عنوان می کنند.

یکی از مهم ترین چالش های پرستاران بحث درآمدی است و طبق اظهار نظر کارشناسان حوزه سلامت پرستاران زیادی به دلیل درآمد پایین ناچار به مهاجرت شده اند.

متاسفانه دغدغه های پرستاران تمامی ندارد و هر از چندگاهی شاهد اعتراض جامعه پرستاری نسبت به مطالباتشان هستیم، دغدغه هایی که اگر بر طرف نشود علاوه بر اینکه انگیزه خدمت را از آنها می گیرد مهاجرت آنها به دیگر استان ها را هم به دنبال دارد.

پرداخت نکردن کارانه و اضافه کار پرستاران منجر به اعتراض پرستاران دانشگاه علوم پزشکی لرستان شده است، این اولین بار نیست که پرستاران برای پیگیری مطالبات خود دست به اعتراض می زنند.

مطالبات پرستاران لرستانی در سطح ملی رییس هیئت مدیره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطالبات پرستاران را به دو بخش ملی و استانی تقسیم می کند و می گوید: فوق العاده خاص، افزایش مبلغ ساعت اضافه کاری و عدم اضافه کار اجباری بخشی از مطالبات پرستاران در سطح ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب خالی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تلنبار مطالبات پرستاران

جیب خالی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تلنبار مطالبات پرستاران