مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:502024-01-10سياسي

برگزاری یادواره 9 شهید روحانی درشهرستان بردسکن


درمراسمی با حضور امام جمعه و دیگر مدیران و طلاب شهرستان بردسکن یادواره 9 شهید دوران دفاع مقدس در مسجد مشیرالتجار حوزه علمیه بردسکن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن امروز و در مراسم یادواره 9 شهید روحانی بردسکن با تجلیل از شهدای دوران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطرات شهید سلیمانی و شهدای حادثه کرمان اظهار کرد: امیدواریم شهیدان این حادثه با اسوه و الگوی خودشان حاج قاسم محشور شوند و هر چه سریع تر انتقام خون این زائران گرفته شود.

  وی مقام شهدا را والا دانست و هدف از برگزاری این یادواره ها را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا عنوان کرد و افزود: جوانان و عموم مردم باید با شهدا انس بگیرند.

وی اظهار کرد: اگر می بینید در سالروز شهادت شهید سلیمانی مردم این چنین به میدان می آیند این بدان معنی است که انقلاب و یاد شهدا برای آن ها با ارزش است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: اگر دشمن به زائران سردار سلیمانی رحم نمی کند به آن دلیل است که می داند برگزاری این یادواره ها و پاسداشت خون شهدا چه ترس و لرزه ای بر اندام شان می اندازد.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در کرمان نشان داد که مردم همچنان عاشق ادامه راه ایثار و شهادت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 9 شهید روحانی درشهرستان بردسکن

برگزاری یادواره 9 شهید روحانی درشهرستان بردسکن