مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:002024-01-01اقتصادي

تیم ویژه 100 نفری ناظران، راهی بازار البرز می شوند


گروه ویژه 100 نفری طی تعامل دستگاه های مربوطه تشکیل و در نقاط مختلف استان نسبت به بازدید و نظارت روند امور بازار اقدام کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز دوشنبه 11 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و مردم توقع دارند که با تدابیر و تمهیدات لازم نسبت به حل مشکلات و موانع اقدام کنیم.

استاندار البرز در ادامه تاکیدکرد: تمامی مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شود، تجربه نشان داده، اموری را که با اراده، اهتمام و همدلی دنبال کردیم، به نتیجه رسید.

عبدالهی افزود: در راستای اهداف تنظیم بازار اعم از تولید، توزیع، عرضه و نظارت این روند اگر کوتاهی صورت گیرد، بستر فعالیت سودجویان و متخلفان فراهم می شود.

وی گفت: گروه ویژه 100 نفری طی تعامل دستگاه های مربوطه تشکیل و در نقاط مختلف استان نسبت به بازدید و نظارت روند امور بازار اقدام کنند.

استاندار البرز افزود: به پایان سال نزدیک می شویم و شب عید و بدنبال آن ماه مبارک رمضان را در پیش داریم از این رو باید آرامش در بازار را حفظ و برقرار کنیم.

عبداللهی بیان کرد: مجموعه ها و غرفه های مربوط به شهرداری با جهادکشاورزی استان نیز برای تامین کالاهای اساسی هم افزایی ویژه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ویژه 100 نفری ناظران، راهی بازار البرز می شوند

تیم ویژه 100 نفری ناظران، راهی بازار البرز می شوند