مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:002023-12-24اقتصادي

بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به تعهدات خود عمل کند


استاندار هرمزگان با اشاره به اولویت اساسی استان در زمینه تولید مسکن گفت: از بانک مسکن انتظار می رود به تعهدات خود در حوزه این طرح عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره بانک مسکن اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهم ترین طرح های دولت است که با تجمیع ظرفیت ها این طرح را در استان باید به سرانجام برسانیم.

  وی افزود: هرمزگان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن جزو رتبه های برتر کشور است اما متاسفانه همکاری نامناسب بانک ها سبب شده آنطور که انتظار می رود سرعت پیشرفت پروژه تسریع نشود.

  استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بانک های استان موظف هستند در زمینه ارائه تسهیلات ویژه طرح نهضت ملی مسکن همکاری کامل کنند گفت: از بانک مسکن انتظار داریم به تعهدات خود در حوزه این طرح عمل کند و پرونده پروژه های مسکنی که به این بانک برای دریافت وام معرفی شده اند سریع تر تعیین تکلیف شوند.

   مهدی دوستی تصریح کرد: یکی دیگر از سیاست های ما در حوزه مسکن، خانه دار کردن اقشار کم درآمد و تحت حمایت نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد و سایر صندوق های حمایتی است در این زمینه هم می خواهیم بانک مسکن منابع تسهیلاتی لازم را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به تعهدات خود عمل کند

بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به تعهدات خود عمل کند