مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:352024-01-17سياسي

لزوم توجه بیش تر به گفتمان سازی و روایت گری در عرصه علوم اسلامی


رییس پارک علم و فناوری استان قم گفت: باتوجه به اینکه ادبیات لازم در این عرصه در کشور وجود ندارد، به شدت به روایت گری و گفتمان سازی نیاز داریم.

- ایسنا/قم رییس پارک علم و فناوری استان قم گفت: باتوجه به اینکه ادبیات لازم در این عرصه در کشور وجود ندارد، به شدت به روایت گری و گفتمان سازی نیاز داریم.

خیرالله رهسپار فرد ظهر امروز چهارشنبه، 27 دی ماه در نشست مدیران مراکز فناوری و نوآوری علوم انسانی، اسلامی و صنایع خلاق کشور که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز در عرصه علوم اسلامی به یک گفتمان سازی نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، وی با اشاره به اینکه برای ایجاد این گفتمان نیازمند مردمی سازی هستیم، مطرح کرد: مردم باید بدانند که مشکلات آن ها با علوم اسلامی رفع خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان قم اضافه کرد: بیش از 600 شرکت در حوزه فناوری های علوم انسانی اسلامی و صنایع خلاق در کشور فعالیت دارند که 65 مورد آن متعلق به استان قم است.

وی با بیان اینکه امروز تمام رشته های دانشگاهی را تقسیم بندی کردیم، عنوان کرد: هر کدام از این رشته ها توسط مجموعه های خاصی مدیریت می شود و دبیرخانه تنها مدیریت را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیش تر به گفتمان سازی و روایت گری در عرصه علوم اسلامی

لزوم توجه بیش تر به گفتمان سازی و روایت گری در عرصه علوم اسلامی